Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

torsdag 14 januari 2016

”Fantomen är död, länge leve Fantomen”


”Fantomen är död, länge leve Fantomen”

 

Så skrönade Guran och de andra i Bengali när en Fantomen var död och nästa tog vid.

 

Det var länge sedan jag läste Fantomen, säkert tjugo eller snarare trettio år … Men somligt sitter kvar. Fantomen var bäst, så var det bara. Vad då? Kommer du inte ihåg Fantomen? Läs mer här: Fantomen på Wikipedia



 

Nu tänkte jag inte prata om Fantomen, inte egentligen, utan bara meddela mina trogna läsare att detta är sista inlägget på den här bloggen. Från och med nu kommer jag att blogga på min hemsida, hakanlindgren.com. Titta gärna in. Jag har faktiskt redan tjuvstartat lite med några testinlägg och ett riktigt. Vi ses där ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar